ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА                6 КЛАС
1 ВАРІАНТ
1 рівень
1. Хто автор творувук павутинка"?
а) В.Нестайко;
б) В.Близнець;
в) Я.Стельмах.
2. У якому творі є багато наукової інформації з палеонтології?
а) "Тореадори з Васюківки";
б) "Звук павутинки";
в) "Митькозавр із Юрківки".
3. Яка з цих ознак не характерна для байки?
а) сюжетність;
б) алегоричність;
в) мораль;
г) несподіване закінчення.
4. Який із цих творів алегоричний?
а) "Жаба й Віл" Л.Глібова;
б) "Запорожці у короля" С.Руданського;
в) "Свекор" С.Васильченка
5. Вкажіть вид опису: "Він був високий і худий, і чоло в нього високе, хвилясте довге волосся сиве, а борода біла".
а) пейзаж;
б) портрет;
в) інтер’єр
6. Через що Захарко
 побив Павлика (С.Черкасенко "Маленький горбань")?
а) образив його словом;
б) намагався запобігти шкоді гніздам жайворонків;
в) не дозволив зрубати дерево;
г) мав складний характер.
2 рівень
1. Яку назву дали Сергій і Митько невідомій істоті, яка мешкала, на їх думку, в озері (Я.Стельмах "Митькозавр із Юрківки")?
2. Що побудував на річці Адам для Льоньки (В.Близнець "Звук павутинки")?
3. У чому вбачала смисл свого життя Муха ( "Муха і Бджола" Л.Глібова)?
3 рівень
1. Висловіть основну думку байки Л.Глібова "Жаба і Віл".
 2. Доведіть, що повість Я.Стельмаха "Митькозавр із Юрківки" є пригодницьким твором.
3. У чому виявилося побратимство пана з Іваном ( "Пан та Іван у дорозі" С.Руданського)?
4 рівень
1. Дайте розгорнуту відповідь на питання.
Хто, на вашу думку, із тваринного світу міг би бути справжніми, розумними,
мудрими суддями всупереч тим, яких зобразив Л.Глібов у байці "Щука"?
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА                       6 КЛАС
2 ВАРІАНТ
1 РІВЕНЬ
1. У якому з цих творів викривається пихатість, зарозумілість, бажання виділитися будь-якою ціною?
а) "Жаба й Віл" Л.Глібова;
б) "Запорожці у короля" С.Руданського;
в) "Свекор" С.Васильченка;
г) "Найважча роль" П.Глазового.
2. Чим частували козаків у польського короля (С.Руданський "Запорожці у короля")?
а) пивом і м’ясом;
б) медом і сметаною;
в) млинцями і вином;
г) цукерками і тістечками.
3. У якому творі є герої, створені уявою головного героя?
а) "Тореадори з Васюківки";
б) "Звук павутинки";
в) "Митькозавр із Юрківки".
4. Другорядними персонажами якого твору є Спірка і Стьопка?
а) "Малий горбань";
б) "Федько-халамидник":
в) "Зачарована Десна";
г) "Мрії".
5. Який із цих творів алегоричний?
а) "Жаба й Віл" Л.Глібова;
б) "Запорожці у короля" С.Руданського;
в) "Свекор" С.Васильченка;
6. Лексичне значення якого слова пояснюється: адвокат, захисник обвинуваченого в суді?
а) шаплик;
б) стряпчий;
в) кармазин;
г) свекор.
2 РІВЕНЬ
1. Дайте визначення поняттям: байка, алегорія, мораль байки, співомовки, інверсія.
2. Які клички мали тварини в повісті В.Нестайка "Тореадори з Васюківки"?
3. Що таке підтекст? Наведи приклади підтексту в повісті В.Близнеця "Звук павутинки".
3 РІВЕНЬ
1. Чому Митько і Сергій не помстилися Василеві Трошу за те, що він повсякчас намагався обдурити хлопців і посміятися над ними (Я.Стельмах "Митькозавр із Юрківки")?
2.Чому Адам приїхав до старої Сірохи (В.Близнець "Звук павутинки")?
3. Чому хлопці не любили Стьопку Карафольку (В.Нестайко "Тореадори з Васюківки")?
4         РІВЕНЬ
1.Дайте розгорнуту відповідь на питання.
Що свідчить про велику любов бабусі до внучки. Як про це сказано у творі С.Чернілевського "Забула внучка в баби черевички..."?


Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу